Blog-ul nostru s-a mutat!

Veti fi redirectionat automat catre noua adresa. Daca acest lucru nu se intampla, vizitati noul nostru blog la adresa
http://www.donna-medicalcenter.ro/blog.html
si actualizati-va adresa salvata in Bookmarks.

joi, 31 ianuarie 2013

Cum sa fii frumoasa, sanatoasa si iubita in noul an - recomandari de la fane si paciente (partea a doua)

-->
Sursa foto: happinessaddicted.blogspot.com
Dragele noastre, va multumim pentru mesajele frumoase trimise in luna decembrie.

In semn de apreciere, am alaturat toate obiectivele voastre pentru 2013 intr-un mini ghid despre cum sa fii frumoasa, sanatoasa, fericita si iubita in noul an.
Ne dorim ca acest articol sa va fie de folos pentru a va atinge obiectivele propuse si sa inspire alte femei care vor sa fie frumoase, sanatoase si iubite.

Va invitam sa vedeti mai jos rezultatul si asteptam sfaturile voastre practice in comentarii, mai jos!

Cu drag,


F. Sport
1. “Imi propun sa slabesc, sa urmez un regim alimentar potrivit si sa merg la o sala de fitness pentru intretinere.” – Elena D.  
2. “Mi-am propus sa merg la inot de cel putin 3 ori/saptamana pentru tot restul vietii!” – Livia O.
3. “Deja am inceput sa merg la ore de zumba ... sper sa ma tin de treaba!!!” – Flory P.C.
4. “Imi propun sa merg mai mult pe jos.” – Silvica

Si-au mai propus sa faca activitate fizica in mod constant: Ana Maria P.; Geta A.; Minodora A.; Teodora A.; Simone C.; Hermie; Ruxandra C.; Mary A.; Catalina S.; Mihaela G.; Octavia D.; Loredana C.; Nicoleta A.; Veronica P.; Vestina S.; Luiza-Gabriela V.; Daniela S.; Doina Ana B.; Geta A.


G. Nutritie
1. “In 2013 imi propun sa mananc mai sanatos si sa ma odihnesc mai mult!” – Lucia T.
2. “Sa beau mai multa apa.” – Ioana S.
3. “Imi propun sa renunt la dulciuri si sa slabesc 3 kg.” - Valentina B.
4. “Sa ma las de cafea.” – Iuliana T.
5. “Sa mananc mai multe fructe si legume si sa imi convig si familia sa faca la fel.” - Alina C.

Si-au mai propus sa aiba o alimentatie echilibrata: Andreea G.; Ana Maria B.; Crystyna N.; Ruxandra G.; Ioana Gabriela D.; Ramona – Liana G.; Elena D.; Mary A.


I. Stil de viata
1. “Sa fac Yoga si sa merg mai des in parc sa fac miscare, plus sa imi fac controalele de rutina!” - Georgeta P.
2. “Sa nu sar peste micul dejun, sa merg la sport de minimum 3 ori pe saptamana, sa renunt la bauturi dulci carbogazoase si sa merg mai des la medic pentru anumite probleme pe care le am.” – Irina S.
3. “Sa am mai multa grija de sistemul meu imunitar (liniste sufleteasca, suplimente nutritive) pentru ca de aici apar celelalte probleme.” – Carmen Nicoleta M.
4. “Pentru 2013 imi propun sa renunt complet la zahar (acum renuntarea este partiala), sa renunt la expunerea solara inadecvata si sa am o alimentatie predominant vegana.” - Havana L.
5. “Pentru anul 2013 ... doresc si imi doresc multa, multa sanatate, pace pe pamant, ca medicina sa obtina antidot pentru toti virusii si in general pentru toate bolile pentru care inca nu s-a gasit leacul.” – Elena D.
6. “Draga Mosule (Donna Medical Center), in 2013: mi-am propus ca in ianuarie sa te vizitez pentru unele investigatii, mi-am propus, de asemenea, sa mananc mai sanatos, sa ma misc mai mult, sa invat mai mult.” – Alina – Cristina F.
7. “Obiectivul meu principal in 2013 - un regim de viata echilibrat, fara excese si cu mare atentie la DULCIURI!!! Am mare incredere ca astfel imi voi pastra vitalitatea si puterea de munca. Va doresc sa va impliniti toate obiectivele propuse!” – Anelia D.C.
8. “Sa iubesc si sa fiu iubita.” – Daniela P.
9. “Sa stau mai mult cu familia mea.” - Dana U.
10. “Sa-mi invat familia sa pretuiasca sanatatea!” – Valentina L.
11. “Analize complete pentru corp si sa ma gandesc mai des la tot ce-i bun in viata mea pentru spirit.” – Emilia F.
12. “Ce vreau sa fac in 2013 pentru sanatatea mea este sa incerc sa mai pun cateva kg pe mine. Sunt cam slabuta si nu ma simt bine asa. Poate reusesc.” – Simona H.
13. “Vreau sa incerc sa nu mai racesc si sa-mi treaca odata anemia.” – Mykaela C.
14.“Sa rad mai mult.” – Stefania O.
15. “Anul acesta m-am lasat de fumat, de aceea in 2013 imi propun sa nu ma reapuc. Consider ca e cel mai bun lucru pe care l-am facut pentru sanatatea mea.” – Elenush
16. “Cred ca importanta este preventia si atunci actionez pe masura!” - Luminita D.
17. “Draga Mosule, imi propun ca in anul 2013 sa ma ingrijesc mai mult de sanatatea mea sufleteasca: voi aborda o atitudine mai optimista, mai vesela, mai toleranta si voi cauta mereu doar partea buna a intamplarilor prin care voi trece si a persoanelor care imi vor iesi in cale ! Iar asta cred ca imi va influenta in bine si sanatatea trupeasca.” - Irina B.
18. “Obiectivul meu pe 2013 este sa fiu mai buna, mai calma, sa iubesc mai mult, sa stau mai mult in natura.....cu alte cuvinte......sa traiesc!” – Dana U.

Si-au mai propus sa adopte un stil de viata sanatos si organizat: Dorina S.; Ionela V.; Theofana; Rodica B.; Mihaela B.; Larisa F.; Luminita C.; Nicoleta C.; Ana-Maria C.; Deea; Minodora A.; Mirela K.; Roxana C.; Jana M.; Nicoleta A.; Nicoleta Alina P.; Dana U.; Catalina S.; Janeta J.; Oana M.; Elena Izabela A.; Florentina P.; Anda S.; Oana S.; Florina O.; Elena G.


Tu ce iti propui sa faci pentru a avea mintea, corpul si stilul de viata pe care ti-l doresti? Lasa un comentariu mai jos in care sa ne spui un lucru pe care ti-l propui sa il faci in 2013 pentru sanatatea ta.  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu