Blog-ul nostru s-a mutat!

Veti fi redirectionat automat catre noua adresa. Daca acest lucru nu se intampla, vizitati noul nostru blog la adresa
http://www.donna-medicalcenter.ro/blog.html
si actualizati-va adresa salvata in Bookmarks.

miercuri, 30 ianuarie 2013

Cum sa fii frumoasa, sanatoasa si iubita in noul an - recomandari de la fane si paciente (partea intai)


Cum sa fii frumoasa, sanatoasa si iubita
Dragele noastre, va multumim pentru mesajele frumoase trimise in luna decembrie.

In semn de apreciere, am alaturat toate obiectivele voastre pentru 2013 intr-un mini ghid despre cum sa fii frumoasa, sanatoasa, fericita si iubita in noul an.
Ne dorim ca acest articol sa va fie de folos pentru a va atinge obiectivele propuse si sa inspire alte femei care vor sa fie frumoase, sanatoase si iubite.

Va invitam sa vedeti mai jos rezultatul si asteptam sfaturile voastre practice in comentarii, mai jos!
Daca aveti neclaritati referitoare la afectiunile sau analizele de mai jos, lasati un comentariu cu intrebarea voastra si echipa noastra de medici va va raspunde in cel mai scurt timp.

Cu drag,
Echipa Donna Medical Center

Analize anuale recomandate cu drag de catre femei pentru femei

A. Ecografia mamara sau mamografia

1. “Hmm...sunt atatea lucruri pe care trebuie sa le facem pentru sanatatea noastra...dar cel mai important cand vine vorba de o femeie, te gandesti la aparatul genital mai exact la col si la sani. Este important sa ne facem cel putin anual control ginecologic si o ecografie/mamografie. De aceea pentru ca am deja un nodul si un chist, la anul voi face o consultatie si o ecografie din nou deoarece vreu sa le tin sub control. Va doresc tuturor Sarbatori fericite alaturi de cei dragi si multa sanatate!!!” – Alexandra F.
2. “Pentru anul 2013 mi-am propus sa fac mai multa miscare si sper sa am curajul sa "rup" din bugetul familiei si sa-mi fac o mamografie pentru ca bunica mea a fost operata la san si nu vreau ca familia mea sa mai treaca printr-o situatie ca aceea.” – Monica S.
3. “Suna un pic a inconstienta, dar nu mi-am facut niciodata o mamografie desi am 46 ani.” - Geta I.
4. “Imi propun sa fac in ianuarie o mamografie si sa iasa bine! Doamne Ajuta!” - Loredana I.
5. “In urma cu 3 ani am depistat nodul la san si merg la fiecare 3 luni la control. In ianuarie ar trebui sa programez urmatoarea consultatie. Am speranta ca o sa ajung sa o fac la dumneavoasta.” - Ana Maria I.

Si-au mai propus sa faca o ecografie mamara sau o mamografie: Loredana L.; Flory P.C.; Ady Adyta;
Lucreatia S.; Mirela C.; Cornelia Mariana B; Florica B.


B. Consultatia ginecologica, ecografia ginecologica si examenul Babes – Papanicolau

1. “Am inceput sa ma educ de un an sa ma duc la medic nu bolnava ci sanatoasa, cu analize de rutina si consultatii pentru linistea mea. In acest moment am un fibrom care se simte bine si creste fiindca il monitorizez si mi s-a recomandat operatie fiindca deja apasa pe colon, au aparut modificari. De aceea imi doresc sa mai aflu si parea altor medici, nu ca as contesta profesionalismul vreunuia, dar pentru linistea mea. In 2013 imi doresc sa conving mai multe colege sa mearga la consultatii de rutina fiindca avem un punct comun suntem femei, mame, sotii si muncitoare.” – Doinita S.
2. “Sa fac un control ginecologic pe an, cum de altfel este si normal!” – Maura Maria G.
3. “As vrea ca la inceputul lui 2013 sa fac testul Babes-Papanicolau.” – Ramona M.
4. “Pentru anul 2013 mi-am propus sa-mi fac testul HPV. La ultimul test Babes-Papanicolau mi-a iesit ca am acest virus, dar am tot amanat efectuarea testului.” – Dia
5. “Sa am grija in continuare de sanatatea mea prin consultatii ginecologice la 6 luni si analize medicale anuale si mi-am propus sa duc o viata echilibrata fara excese alimentare si cat mai putin stres.” – Monica M.
6. “Pitica mea are deja 5 anisori, iar ultima oara la un consult ginecologic am fost cand ea avea 6luni. Din lipsa de timp si de bani (de cele mai multe ori) am tot amanat sa merg. Sper ca in anul ce vine sa-mi rezerv mai mult timp pentru sanatatea mea. Imi doresc sa ajung sa fac si o ecografie mamara. Recunosc ca m-am neglijat in ultima perioada si deja incep sa suport consecintele. Nu este bine, sa nu faceti ca mine.” – Mihaela S.
7. “Imi propun sa fac o consultatie ginecologica amanuntita, am rana pe col si cam am neglijat tratarea ei. “ – Gabi S.

Si-au mai propus sa mearga la medicul ginecolog: Gabi R.; Daniela Carmen R. ; Florentina M.; Diana A.; Geanina S.; Antonia Z. ; Mariana A. ; Ramona M.; Gabriela S.


C. Consultatia endocrinologica

1. “Eu am o dereglare hormonala si imi propun in 2013 sa-mi fac analizele endocrinologice corespunzatoare afectiunii mele.” – Simona P.
2. “Imi doresc sa ajung cat mai curand la doctor pentru a realiza un set de analize complete, amanuntite, mai ales ca nu am mai trecut de mult timp pe la niciun cabinet, eu avand si probleme cu tiroida. O sa incerc sa imi fac timp pentru asta, sanatatea e cea mai importanta pentru fiecare si nu merita sa o ignoram! “ – Dora Z.


D. Alte analize medicale

1. “In noul an ce vine imi doresc foarte mult sa imi rup din timpul meu care este dedicat cel mai mult locului de munca, pentru a putea face investigatii mai amanuntite legate de sanatatea mea, set de analize complete si in primul rand odata cu venirea noului an doresc sa ma las de fumat!! Un viciu daunator si care nu face niciun bine sanatatii si nici persoanelor din jurul meu! Multa sanatate sa avem in noul AN.” – Miki
2. “Am sa fiu sincera; acum cateva luni am facut toate cele spuse mai sus. Cum anul 2012 trece si vine anul urmator 2013 nu ar strica inca un control. In 2013 as dori sa termin cu tratamentul de atac de panica si sa imi fac toate analizele pentru a putea face un ingeras.” – Roxana S.
3. “Vreau sa descopar la ce sunt alergica.” - Daniela Z.
4. “Imi propun sa rezolv cu osteoporoza.” - Stefania I.
5. “Imi doresc sa imi rezolv problemele cu coloana.” – Lucian I.
6. “Pentru anul 2013 imi propun sa am mai multa grija de sanatatea mea si anume sa imi fac niste analize mai amanuntite pentru problemele care le am cu circulatia sanguina.” – Dorina S.
7. “Imi propun sa monitorizez valorile sangelui, sa fac controale la ginecologie anual, sa merg la stomatologie pentru control, curatarea tartrului.” – Any P.
8. “Sa am un zambet minunat, care asteapta de ceva timp...dar cele doua sarcini una dupa alta m-au cam impiedicat sa rezolv problema danturii. Acesta este planul meu pentru noul an!!!” - Maria C.
9. “In 2013 vreau sa imi fac toate analizele medicale: sange, urina, glicemie, tensiune etc...caci nu am mai facut de mult aceste teste. “ – Loredana P.
10. “O sa-mi fac un set complet de analize de sange si dermatologice, vreau sa rezolv problemele mele cu pielea.” – Roxy S.
11. “Imi doresc sa aflu totul despre sanatatea mea si o ecografie abdominala.” – Stefania T.

Si-au mai propus sa mearga la analize de rutina si preventie: Otilia B.; Gena Dumitru; Valentina B. , Florentina I.; Ilinca S. ; Luminita Simona S. ; Nicoleta P. ; Simona Ioana P. ; Nicoleta B. ; Oana V.; Lorena P.; Elena Cosmina Z.; Simona M.; Cristy S.; Ioana B.; Ionela H.


E. Cine recomanda Donna Medical Center

1. “O invit pe Ana F., pe Andreea B, pe Corina, pe Ana C., Cristina M. si nu m-as opri aici! Imi doresc pentru anul 2013 sa fim mai buni cu totii ! Si toate femeile ar trebui sa afle de Donna Medical Center pentru ca aici am intalnit cea mai profi echipa cu servicii de inalta calitate si nu in ultimul rand cei mai buni doctori! Va pup si va urez un an nou cat mai bun!” - Cristiana F.
2. “Imi doresc sa revin la ecografia mamara anuala la d-na doctor Teodorescu.” – Ortansa B. C.
3. “Sa revin la Donna Medical Center pentru a continua bunul obicei al controlului medical anual.” - Aurora M.
4. “Sa continui investigatiile la doamna doctor Teodorescu Claudia, la Donna Medical Center.” – Ramona
5. “Am fost la dumneavoastra si am facut o mamografie si mi-ar place o consultatie ginecologica.” – Paula O.
6. “In anul 2013 mi-am propus sa-mi fac o serie de analize, printre care si cele de la clinica dvs.” – Cristina Ruxandra S.
7. “Am fost la dumneavoastra acum 2 luni si din pacate am ajuns la operatie si tratament chimio (la san), dar acum sunt ok. Mi-ar place sa vina Mos Craciun cu o consultatie ginecologica. Va multumesc.” – Daniela I.
8. “As vrea sa-mi fac analizele la Donna Medical Center, o clinica de renume.” – Liliana L.
9. “Sa continui investigatiile, din 3 in 3 luni, la d-na dr Claudia Teodorescu.” – Mirela P.

Ti-a placut acest articol? Daca da, pasa LIKE pe butonul de mai jos! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu