Blog-ul nostru s-a mutat!

Veti fi redirectionat automat catre noua adresa. Daca acest lucru nu se intampla, vizitati noul nostru blog la adresa
http://www.donna-medicalcenter.ro/blog.html
si actualizati-va adresa salvata in Bookmarks.

miercuri, 16 octombrie 2013

Merita sa lupti pentru viata!


Povestea mea a inceput in 2001. Eram proaspata mamica, iar atunci cand baietelul meu a implinit 5 luni, am descoperit un nodul la san. Am crezut ca era un canal de lapte infundat, asa ca am oprit alaptarea, dar nodulul a inceput sa creasca. M-am dus la control, iar temerile mele cele mai ascunse au fost confirmate. Mi s-a spus ca este un tip de cancer mamar foarte agresiv si ca trebuie si eu sa il tratez agresiv. Am facut 9 cure de chimioterapie si 25 de sedinte de radiatii. 
Atunci a fost momentul cand am crezut ca a fost cea mai grea lupta din viata mea, dar mi-am revenit ca o invingatoare! M-am bucurat de viata mea fara cancer si am apreciat fiecare zi in care puteam sa imi vad copilul crescand. Imi spuneam ca tratamentul chimioterapic a fost cel mai greu lucru pe care a trebuit sa il fac si nu voi mai trece prin asta vreodata.
Se pare ca ma inselasem. De Anul Nou in 2011 am gasit un nodul la celalalt san. Primul meu gand a fost sa ma opresc si sa nu mai lupt, fusese prea greu prima data. Apoi m-am uitat in ochii copilului meu si nu am putut sa ii spun ca mama lui se da batuta. Asa ca am facut 6 cure de chimioterapie si radiatii! Pentru ca mai trecusem o data prin asta, corpul meu nu mai suporta tratamentul ca prima data. Aveam zile in care imi doream sa ma opresc, dar ma uitam la copiii mei si imi aduceam aminte de ce luptam.
Acum a trecut un an de zile de la ultima mea chimioterapie. Particip chiar si intr-un grup de studiu pentru cancerul mamar.
Anul acesta am avut bucuria de a participa la festivitatea de absolvire a liceului a fiului meu!

Ma bucur ca am ales sa lupt, merita sa lupti pentru viata!

Controleaza-te! Fii sigura ca esti bine! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu